【歌詞対訳】Baśka(バシカ) by Wilki(ヴィルキ)


☆☆歌詞の日本語訳コーナーです☆☆

Baśka(バシカ) by Wilki(ヴィルキ)




Wilki - Baśka 投稿者 gumbi33

バシカのおっぱいは素敵だったな
アニャはオシャレだったし、
ゾシカは俺が好きなものを持ってた
エラのキスは最高だったな
自分の結婚式の直後にもキスしてくれたっけ
カシカは最高の相棒だった
彼女は俺と初めての時を過ごしたがってた
ってもちろん分かってたよ
マグダは悪女だったし
ヨルカはお節介焼きだった
それにアグニェシカは俺を裏切ったのさ

*サビ
帆を目いっぱい張った船のように
美しかった
ギャロップで駆ける馬たちのように
頭上に広がる空のように

カロリナはハリウッドにいる
アシカとは一度として同じことはなかったな
エヴェリナは氷のように冷たかった
だから夜はアラと会っていたんだ
イザにはすべてを差しだせたよ
オラにもだけど
彼女たちは全然そんなのいらなかったんだ
マウゴジャタは、罪な女、
俺をシャイにしちまったぐらい
そしてモニカはまぁまぁだったな

*サビ(繰り返しx2)


Baśka miała fajny biust,
Ania styl, a Zośka coś co lubię.
Ela całowała cudnie,
nawet tuż po swoim ślubie
z Kaśką można było konie kraść
chociaż wiem
że chciała przeżyć ze mną swój pierwszy raz
Magda zło, Jolka mnie zagłaskałaby na śmierć
a Agnieszka zdradzała mnie


Piękne jak okręt
Pod pełnymi żaglami
Jak konie w galopie
Jak niebo nad nami


Karolina w Hollywood
z Aśką nigdy nie było tak samo
Ewelina zimna jak lód,
więc na noc umówiłem się z Alą
wszystko mógłbym Izie dać,
tak jak Oli, ale one wcale nie chciały brać
Małgorzata, jeden grzech, aż onieśmielała mnie
a Monika była OK


Piękne jak okręt
Pod pełnymi żaglami
Jak konie w galopie
Jak niebo nad nami /x2



読んでくださってありがとうございます♪
にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村
にほんブログ村 音楽ブログへ
にほんブログ村