【Wywiad】KARI

Witam!

Zrobiłam wywiad mailowo z Kari, z którą nie udało mi się spotkać w listopadzie podczas pojego pobytu w Polsce. A przecież ona wtedy szykowała wydać swoją drugą płytę, która jest przepiękna i miła do uszu!
Zapraszam Was do czytania.

***********************************************************

Niedawno wydałaś twój drugi album. Jak został przyjęty?


Nie było ani jednej negatywnej recenzji, więc chyba całkiem nieźle!


  Jak to się stało, że nagrywałaś w Anglii?


Przez zupełny przypadek. J Przyjechalam tu pod koniec 2012 roku i poznałam bębniarza John’a Pullana. John przedstawił mi swoich przyjaciół i tak rozpoczęła się nasza współpraca. Od tamtej pory Jon Headley, Callum Harvie, Chris Headley i John Pullan są na stałe w moim zespole.


Jak Ci sie pracowało z Jon’em Headley?

Fantastycznie! Spedziliśmy całą zeszłoroczną zimę aranżując, szukając brzmień, popijając przy tym hektolitry angielskiej herbaty :)


Czym się różni “Wounds and Bruises” od debiutanckiej płyty?

Zasadnicza różnica polega na treści którą poruszam. To właśnie treść zdeterminowała brzmienie Wounds And Bruises.


Wydaje mi się, że nowy album jest bardziej barwny niż poprzedni. Co odbijają te kolory?


Odbijają kilka ostatnich lat mojego życia. Nie  mogę potwierdzić, że zawsze było barwnie.


Dlaczego zmieniłaś swoje pseudonim na Kari?

Nie zmieniłam tylko skróciłam :)



Nagrywałaś teledysk “Hurry Up” w pasiece.. Czy możesz opowiedzieć jak wyglądało filmowanie?


To był najpiękniejszy dzień tego lata. Praca przy ulach jest niesamowicie wyciszająca. Wiele się wtedy nauczyłam i wiem, że pewnego dnia chętnie powtórzę wizytę w pasiece.


 Jacy artyści Cie inspirują?


Uwielbiam Half Moon Run,Bjork, Sigur Ros, Bon Iver, Iamamiwoami, Foals I wielu, wielu innych..:)


Czy kiedyś będziesz śpiewać po polsku?


Na pewno!

Photo by Zuza Krajewska & Bartek Wieczorek


      Jesteś wykształcona w szkoły muzycznej. Czy nauka muzyki poważnej ma dużo wpływ na twoje komponowanie?


Bardzo duży. Szkoła a potem studia muzyczne ukształtowały we mnie dobre fundamenty. Daje mi to poczucie duzej pewności i niezalezności kiedy komponuję, czy pracuję w studio z innymi muzykami.


Gdzie szukasz swojej inspiracji?


Życie i codzienne zmagania są największą inspiracją. 


Myślę, że nie tylko ja tak uważam, że wyglądasz jak elf.  Co myślisz o tym, że ludzie widzą w Tobie elfa?

Często to słyszę! Kocham elfy, więc odbieram to bardzo pozytywnie :) 


Czy kiedyś byłaś w Japonii?

Nie.

  

    

           Jaki masz plan na przyszłość jako artystka?


Ostatnio uczę się za dużo nie planować. Cieszę się tym co jest teraz, a dzieje się dużo!


Jak miałabyś dosyć wolnego czasu, co nowego chciałabyś zrobić?

Chciałabym nauczyć się wspinaczki górskiej.


Dziękuję za rozmowę!

***********************************************************



最後まで読んでくださってありがとうございます♪
にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村
にほんブログ村 音楽ブログへ
にほんブログ